Grafik Tasarımın Temelleri 2. Basım

ISBN: 9789750406157
Dili : Türkçe
Sayfa Sayısı : 208
Yayınevi : Literatür Yayıncılık
Basım Yılı : Eylül 2012
55,00 TL (Kazancınız % 20)
44,00 TL

Grafik Tasarımın Temelleri, çeşitli yayın biçimleri ve disiplinleri kapsarken, grafik tasarımcının rolünü de keşfederek büyüleyici ve dinamik mesleğe dair eşsiz bir bakış sunar.

Bu kitap, tipografi, sanat yönetimi, çevre tasarımı, tanıtım ve baskı sonlandırma gibi grafik tasarım sürecinin çeşitli yönlerini incelemektedir.

Altı bölümden oluşan Grafik Tasarımın Temelleri, bir disiplin olarak grafik tasarımı, tasarım, kilit mesajları, iş alma ve üretim süreçlerini ele almaktadır. Bu kitap, yeni başlayanlar ve grafik tasarım dünyasında kendine yer arayanlar için ideal bir rehberdir.

İçindekiler:
Bir disiplin olarak grafik tasarım ;

Grafik tasarım nedir? ,Grafik tasarımcı kimdir? , Grup yapıları ve çalışma yöntemleri, Günümüzde grafik tasarım

Etkiler ve yaratıcı unsurlar ;

Grafik tasarım: Sanat mı, zanaat mı? ,Sanayileşme, Teknoloji, Tipografi, Tüketimcilik, Kimlik ve marka, Toplumsal sorumluluk, Modernizm ve postmodernizm, Nostalji ve retorik , Semiyotik, Sokak dili

Grafik tasarım süreci ;

Proje özeti, Tasarımı ifade etmek, Esin kaynakları, Sorun çözümü olarak tasarım, Yaratıcı düşünme, Nükte

ve mizah, Anlam katmanları, Geliştirme ve deneysellik, Sanat yönetimi, Prototip oluşturma, Yapıt siparişi

Mesajı iletmek ;

Baskı, Doğrudan posta,Veri tasarımı, Ambalaj, Ekran tasarımı, Çevre tasarımı, İş Bulmak, Öz tanıtım

Portfolyo, Üretim süreci, Temel araçlar, Özel renkler, Dosya biçimleri, Baskı sonlandırma

Dili : Türkçe
Sayfa Sayısı : 208
Yayınevi : Literatür Yayıncılık
Basım Yılı : Eylül 2012
Bunu Alanlar Şunları da Aldılar